dilluns, 30 de desembre del 2013

Fins aquí un petit però intens viatge.

Avui és 30 de desembre. 
L’última publicació que veureu en aquest blog creat per mi: una alumna de primer grau d’Educació Primària de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna.
Des del primer dia que ens van presentar el blog ens vam dir que el dia 31 es tanca el blog i que la finalitat primordial es que vosaltres estimats lectors entengueu una mica més que fem a les matèries de GITIC i de COED.
Espero que realment les meves entrades us hagin ajudat a comprendre una mica més, que fem a classe, com treballem, però sobretot hagueu pogut comprovar en les meves paraules la motivació, la il·lusió i les ganes que tinc per arribar algun dia a ser mestre.
Poca cosa més us puc dir només que en poca cosa més de tres mesos la meva visió del que significa ser mestra a canviat bastant en diferents aspectes.
Per finalitzar m’agradaria fer una síntesi de tot el que he après a aquestes dues matèries: Per part de Gitc hem après ha utilizar el google drive, l’soop.it, l’sctach, el twitter, procesar vídeos al youtube, què és la famosa taxonomia de bloom, el prezi, el pearltrees; entre d’altres coses… I a Coed hem après a parlar una mica més a parlar en públic, les quatre habilitats lingüísitques, com és fa una bona descripció, en que és basa el procés comunicatiu…
Fa 110 vaig començar aquest llarg camí i encara que el treball d’aquest blog ha acabat, el meu camí com a futura mestra contínua.
Els meus millors desitjos per a tots i sempre recordeu tirar endavant perquè com deia un gran home Nelson Mandela: “Nosaltres podem canviar el món i fer d’ell un millor lloc. Esta en les nostres mans marcar la diferència”. Lluiteu pels vostres somnis i mai deixeu que ningú us faci creure que no podeu perquè les úniques persones que podem fer el nostre camí som nosaltres mateixos.

Recordeu que la nostra autèntica vida és aquella que tenim en els somnis desperts estimats lectors!


Fins aviat i feliç any 2014!!! 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada